torsdag 28 augusti 2008

Pust!

Ett elakt förkylningsvirus har flyttat in i mina bihålor. Jag nyser mest hela tiden och säger "b" istället för "m", hur mycket jag än anstränger mig. Givetvis är mannen borta just ikväll och jag har varit själv med tjejerna. Eftermiddagen har kantats av diverse trotsutbrott men vi fick till sist en mysig avslutning på kvällen i form av "tjejkväll" med popcorn och bolibompa. Eftersom stora tjejen är så pappig måste man ju få passa på att plocka lite poäng när pappa är borta, eller hur!?

Just nu slits jag mellan två val. Jag skulle helst vilja göra en kopp te och ta laptopen i knät i soffan och bara slösurfa. Fast jag borde betala räkningar, vika tvätt och plocka undan så att vår städhjälp kan göra sitt jobb imorgon... Usch, alla dessa val!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Laptop & te! *klapp klapp klapp*

Jessan sa...

Du gissade rätt, det blev laptop & te och städning i vansinnesfart idag på morgonen innan dagislämning istället :-)