fredag 6 juni 2008

Inspiration på smyckesfronten!

Åh, jag har återfått min inspiration och lust till att göra smycken!! I höstas, när jag var gravid, hade jag inte ork att varken göra smycken eller vara så aktiv på säljfronten. I veckan var jag för första gången och klippte stora tjejen hos mamman till en av hennes dagiskompisar. Vi började prata om smycken och när jag berättade att jag gör själv sa hon att hon gärna hänger och säljer dem i sin salong! Dagen efter tog jag med mig lite smycken dit och vi hängde upp dem tillsammans. Hon var jättepositiv och tyckte att de var väldigt fina och var i en bra prisklass, vilket gjorde mig väldigt glad. Själva grejen att börja plocka med smyckena väckte verkligen ett sug efter att börja göra igen, så idag har jag suttit ett par timmar och knåpat ihop en hel del olika grejor. Jag har inte hunnit lägga ut dem i webshopen än, men här kommer en smygtitt på några av dem!


Översta raden: örhängen
Mittersta raden: armband
Nedersta raden: halsbandsberlocker

1 kommentar:

Jeanette sa...

Kanonfina!!! :-)