söndag 21 september 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Mia!

Reglerna lyder:

  • Svara på alla frågor
  • Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Vilken mat äter du ofta?

Sushi om jag äter ute, hemma blir det ofta lasagne.

När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?

Oj, det beror på vart jag är (sant!), hur många andra som är där, om någon annan rycker in samt min egen dagsform, ibland behöver man bara sitta och såsa!

Var sitter du helst när du bloggar?

Trevligast att sitta i soffan med laptopen i knät men det blir av någon underlig anledning ofta i köket.

Köper du ofta Triss?

Nej aldrig, men min man envisas med att köpa och be mig skapa.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Jämnt skägg mellan Kroatien dit jag och min man bilade för fem år sedan och Rom dit vi åkte på bröllopsresa förra året.

Vilken TV-kanal tittar du på mest?

Det låter kanske som en lögn, men jag tittar inte på TV. Det händer enbart om jag sitter med dottern när hon tittar på Bolibompa, i övrigt tittar jag kanske en gång varannan vecka...

Jag utmanar übertrebarnsmamman Igelkotten, nyflyttade mammalediga Catharina, en förvirrad tvåbarnsmamma som redan har en massa utmaningar av annan art och till sist stilsäkra Charlotta!

Inga kommentarer: